And the insecurity was like, I don't exist

Idag hade jag sista gitarrlektionen på året! Det känns ju i ärlighetens namn ganska skönt, eftersom jag inte har kunnat min läxa en enda gång, eller sådär. Känns ju duktigt.
Men nu har jag ett helt lov att öva! Planen är alltså att jag ska sitta och öva järnet hela lovet och vara asduktig när jag kommer tillbaka i januari.
Verkligheten kommer ju se lite annan ut, men det ska jag inte tänka på. Ehe.

Annars känns ju livet rätt härligt at the moment. Har typ.. en, eller två, riktiga skoldagar kvar. Resten blir avslutningar och allmänt oseriösa lektioner. Och det är ju inte helt fel!
Sedan, är det ju exakt en vecka kvar till jullov nu.. Det känns ju inte bara lite härligt!
Är bara rädd för att jag kommer spendera allt för mycket tid på att tänka, sitta och känna mig ensam.
Men fokus på det positiva var det ja.

Jag var tvungen att unna mig lite kladdkaka. Eftersom det faktiskt är kladdkakans dag idag. Så det så.

Imorgon är det engelskaförhör.. jag orkade dock inte ta hem böckerna, kör på känsla! Ambitiös? Om jag är.

Men nu ska jag sluta svamla och.. göra något annat. Typ något väldigt vettigt. Som att städa rummet eller något. Det är helt sjukt vad man hinner med när man inte har en massa plugg!

(Hello Saferide - Arjeplog)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0