Adios

Åh.
Matteprov imorgon. Har inte orkat plugga.
Så nu sitter jag här och fattar ingenting. Läraren har säkert äckligt höga krav på mig (och det har jag också) eftersom det gick bra på förra provet.. Men det här kommer inte gå bra, alltså. Alls.

Matte kan vara helt okej. Faktiskt. Men när jag sitter och inte fattar är det typ det vidrigaste ämnet som finns.. Jag tror att jag har utropat varenda liten svordom vid köksbordet ikväll på grund av denna damn matten.

Men nu tar jag en paus. Står i köket, lyssnar på musik på höög volym och sjunger med allt vad jag kan.

Det enda jag skulle vilja nu, är att ha ingaingainga krav alls till imorgon. Kunna lägga mig i sängen och gosa, kunna sova hur länge jag ville.

Men näärå. Imorgon blir kul. Not.
Först luciagenrep.. har ingen aning om vad jag ska ha med mig, men jag kommer ihåg att det var meningen att man skulle förbereda en del shit.
Sen matteprov. Så jävla taggat. Verkligen.
Sedan klädsim på idrotten! Så härligt.

Såattehja. Om jag överlever denna dag är jag riktigt glad. Och förvånad.
Adios amigos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0