she's got that look in her eye, she's thinking how did I get here?

Imorgon ska jag ha min första elgitarr-lektion.

Okej, min första instrumentlektion någonsin.

Ever.

Ja, jag är nervös.
Mest kanske för att jag alltid ska oroa mig för allt och ingenting, i onödan.
Också kanske för att jag, ärligt talat, inte är särskilt bra på att spela gitarr och är orolig för att min lärare (och alla andra för den delen) ska genomskåda mig som ett helt musikaliskt obegåvat pucko. Ett stolpskott som söker in på estet musik med inga som helst förkunskaper om musik.

Men det ska väl lösa sig.

Förhoppningsvis.

Under tiden jag oroar mig och äter fruktsallad kan man ju lyssna på Lily Allen - 22.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0