Now it gets worse with every minute and hour

Tillbaka från Göteborg.
Obviously, eftersom det kanske inte är så vanligt att tälta med internet. Hrm.

Hade det sjukt bra.
Såg inte så många som jag ville se, men det blev i alla fall Veronica Maggio, Junior Boys, P3 Sommarsession med Deportees & Neverstore, Mole och Molotov Jive (hur bra som helst! Är typ kär i dem nu.).

Så man ska ju vara glad för det man ser, inte för det man missar (WAY OUT FREAKING WEST, någon?) men ja. inte ska man vara bitter.

Sedan har jag hunnit träffa en del sjukt fina vänner och sovit över (okej, sovit över är kanske att ta i. pratat över.)

Nu är planerna ingenting. Tänkte ladda upp ordentligt för skolan, börjar på onsdagen. Ja, jag kommer vara sjukt nervös.

Om det mot förmodan skulle vara någon som har kommit så här långt, så kan ni ju lyssna på This is not happening to us med Molotov Jive. För jag skiter i om det är credigare att gilla Markus Krunegård, jag dissade hans spelning och är inte ledsen för det för Molotov var sjukt bra. Så det så.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0