Jag var slut när du hittade mig i geebegee regn

Okej, ärligt talat så har jag ingen stor lust att skriva en massa strunt nuförtiden, jag har så mycket bättre saker för mig.

Okej, bättre saker. Typ som att läsa om fina böcker, lyssna på Markus Krunegård och Belle & Sebastian, kolla på Gossip Girl repriser och stöka ner mitt rum.

I vilket fall, så tänkte jag bara meddela världen att nu ska jag faktiskt ha en del bättre saker för mig. Faktiskt.
Jag åker till geebegeeregn imorgon! Wohoo!
Okej, visserligen så ska jag inte till Way Out West, men ändå. Det finns ju faktiskt Kulturkalaset!
Så tre dagar framåt har jag planerat att jag ska shoppa och se lite fina band.

jag har bestämt mig för att jag måste se Veronica Maggio, P3 Sommarsession, Molotov Jive, Markus Krunegård och Hello Saferide (jag struntar i att jag inte alls hittar någonstans i Göteborg och tänker positivt).
Sen finns det några andra som jag funderar på att se, om jag hittar, orkar och har tid. Typ Navid Modiri & gudarna, Junior Boys, A tribute to Dusty Springfield och Almedal.
Om det nu är så att någon vet något som man bara måste se om man befinner sig i göteborg, så får ni ju gärna höra av er. Gärna.

Okej, hur som helst tänkte jag bara skryta lite över att jag faktiskt ska iväg.

Så nu slipper ni mig tills på fredag.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0