Ironisk emoblogg & dubbla låttips

Nej, jag har fortfarande ingenting att blogga om. Men jag gör det i alla fall.

Allt är väl ungefär som sist.. Utom att jag nu har världens träningsvärk i pretty much hela kroppen på grund av att mina muskler är ännu mer obefintliga än innan sommaren och jag har haft dans med styrkepass två dagar i rad.

Okej, styrkepassen kanske inte är ens jobbiga för atta vältränade idrottskids där ute - men jag är utomordentligt otränad och håller på att dö om jag måste göra mer än typ femton situps.

Sedan tänkte jag trösta mig med att jag är bra på annat istället. Fast nu har den teorin fallit också, eftersom jag går i en klass med löjligt övermusikaliska (inte på ett dåligt sätt!) männsikor, så jag kan inte ens tänka att jag är musikalisk, plus att jag idag på naturkunskapen insåg att jag fattar ingenting och inte ens är särskilt bra i skolan. Eller, ja, kanske bättre än vissa, "jag fick faktiskt bara tre IG när jag gick ut!", men inte särskilt bra.

Men det är okej. Jag klarar mig med att vara en otränad, omusikalisk medelmåtta. För sådana behövs också.

Och kom ihåg att det här är skrivet med en viss ironi. Jag har inte världens sämsta självförtroende, jag lovar.

Förresten! Ta och lyssna på Messages med Filthy Dukes om ni är på pepphumör.
Är ni inte det kan ni lyssna på Bridges Burn med Molotov Jive. Den är fin.

Shit, ironisk emoblogg och dubbla låttips idag. I'm on fire, som jag hade sagt om jag var Kasabian.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0