I'm so sorry, I'm so sorry!

Offentlig ursäkt till min kära syster Cornelia

Förlåt så hemskt mycket. Jag vet det inte var särskilt snällt av mig att skriva det som gjorde dig ledsen. Jag trodde inte att du skulle se och jag trodde inte att du skulle bli ledsen om du skulle se det. Jag är uppriktigt ledsen för att jag sårade dig. Dessa inlägg är nu raderade och jag lovar att jag inte ska nämna dig i min blogg mer om du inte vill det.
Det var en dum sak att göra, och, som Lily Allen säger, It's not big & it's not clever.

Detta misstag skall inte göras om och ännu en gång, förlåt!

Jag tycker om dig så väldigt mycket och hoppas att du inte hatar mig för evigt (där får jag hoppas att jag var väl melodramatisk).

I love you!


Alla som inte berörs av detta inlägg (alltså, alla utom min syster) behöver inte intressera sig för detta inlägg.



Kommentarer
Postat av: Cornelia

:')

Du får nämna mig, men inte om du skriver någor dumt..

jag förlåter dig

2009-08-07 @ 20:26:03
URL: http://callmecrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0