Wanna bi an tap?

Tankte rapportera lite har ifran Brittlands huvudstad. Forlat for inga svenska bokstaver, det ar stort jobbigt att lasa, men what can I do?
Just nu sitter jag och kollar pa Top model och sen ska jag se 90210 och ata godis. Sa allt ar ganska sa chillat har i Camden. Jag har varit pa RIBA, forsta dagen idag. Jag skulle ju praoa pa ett stalle dar pappas kompis jobbar, sa nu har jag gjort det en dag av fyra. Fraga inte vad det ar eller vad de gor, jag har forsokt forsta hela dagen och inte lyckats sa bra. Nagonting med arkitektur och utbildning att gora i alla fall. Mer kan jag inte.
Jag ar ju som jag ar sa jag ar kanska nervos for imorgon, och resten av veckan for den delen... De verkade snalla, alla som jobbade dar och sa, men jag gillar inte nar jag inte vet vad jag gor coh kanner mig osaker och jag tror att folk expects saker som jag inte kan ge dem. Och sa. Men det har sina plus ocksa. Jag kan ga till Topshop in my lunch hour. Jag kanner mig som en javligt cool affarskvinna i storstaden som hittar i London och kan ata pa Starbucks och sen ga tillbaka och sla hal pa kontrakt och andra mycket viktiga saker. Att jag fejkar att fatta allt och att jag fejkar att jag ar sa cool som jag tror att jag ar behover man inte snacka om. Vi kan saga att jag ar bra pa att latsas och att det ar lugnt.

Men nu sa ska jag kolla pa 90210, ata skittles, sluta noja infar resten av veckan och sedan ga och lagga mig. Och dromma om jattehoga klackskor som jag inte kan ga i.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0