Usch

Alltså, jag måste erkänna att jag äcklar nästan mig själv lite ibland rätt ofta. Det stod en skål med salt & vinegar-chips precis ganska nyss... Nu gör det inte det. Jag har redan ätit groteskt mycket idag och jag var egentligen inte ens särskilt sugen. Jag misstänker att min idioti syns på min mage i sommar, jag får skylla mig själv.

Jag får gå ut och promenera imorgon istället (som en liten tant!). Okej, jag vet att det inte har någon som helst inverkan whatsoever någonstans, att bara gå lite halvsnabbt i någon timme, men det är liksom för mitt samvetes skull. Endast.

Men nu ska jag gå och lägga mig. Är sjukt trött.

(okej, förlåt för dumt inlägg. Jag har inte ätstörningar, jag blir bara irriterad på mig själv. Ignorera, tack.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0