Koncentrationsproblem

Ja, som sagt så är jag ganska dålig på att koncentrera mig. Så i stället för att skriva texter om avsnitt 7-13 om Extra! Så sitter jag här och slösar tid. Ganska typiskt mig faktiskt. Borde ladda in alla mina nya underbara skivor också, men jag orkar liksom inte resa mig från soffan. För övrigt har jag köpt skivor för trettio pund.

Pete Doherty - Grace/Wastelands
The Killers - Hot Fuss
The Wombats - A Guide to Love, Loss and Desperation
Ladyhawke - Ladyhawke
Does It Offend You, Yeah? - You Have No Idea What You're Getting Yourself Into...

Plus min kära skins-dvd som jag har tjatat om i hundra år.

Jag och skolkören var på ett ålderdomshem och sjöng idag. Det gillas, speciellt om man slipper en timme matte och en timme NO, och spenderar de timmarna med att sjunga, fika, och sitta i solen och chilla. Det funkar. För övrigt så är det ett väldigt tacksamt ställe att sjunga på, de hör inte tillräckligt bra för att höra om vi sjunger bra eller dåligt. Alla blev så glada när vi kom och sjöng jag vill ha en egen måne och Mamma Mia... Förutom de som sov, då.

Men jaha.. nu har jag ju slösat en massa tid vid datan och glömt göra en massa viktigt.. Typ som att måla mina naglar och lägga in skivor. Så jag kanske borde sätta igång.

Hoppas ni tyckte att det var extremt intressant att läsa om min spännande dag. Jag förstår att det var av intresse för er alla.


Kommentarer
Postat av: Underjorden - Den alternativa Musikbloggen

svar: haha, nämen så du säger! Just work it on!

Som man brukar säga : fake it until you make it!

2009-04-15 @ 08:44:53
URL: http://underjorden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0