Everything is going wrong, but we're so happy

Gjorde nationellt prov i matte idag. Det gick inte särk´skilt bra. Eller jo, kanske. Jag vet inte. Jag blir alltid nervös när jag har gjort prov, hur det än går. Men jag kommer bli depp om inte jag får behålla mitt MVG i matte till när jag går ut. Men det kommer jag säkert inte.
Sedan skulle jag och Hanna ha idrottslektion och med våran klass går det ju åt helvete. Ingen lyssnar och blabla och man hinner ingenting. Men det måste i alla fall ha varit sista gången vi behöver planera gympalektion nu, jag tänker inte utsätta mig för det igen. Men vad gör man inte för betyget? Får jag inte VG nu så kommer jag att sluta kämpa överhuvudtaget.

Annars händer inte så mycket.. Idag öppnar Kappahl i centrum här i gislaved. Det är en väldigt big happening. Jag tror att jag ska dit och kolla lite, bara för att, liksom. Men saken är ju också den att jag har kemiprov imorgon, så det kanske borde prioriteras lite också. Ååååh.

Nu ska jag snart tillbaka och ha lite matte och SO. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0