Marknadsföring, anyone?

Har jag blivit lite efterbliven, eller är det någon annan som har sett reklamen på internet för trimgel?

Gå ned 5 kg snabbt?
Gå ned 5 kg snabbt med Trimgel, det är inte normalt.

Jag menar, what the f-? Jag börjar nästan skratta verje gång jag ser det.. Vem går på det? OM det är någon som ser denna reklam och tänker,"Åh, det låter bra, det vill jag testa!" please let me know. För jag tycker att det låter så jävla vrickat. Jag tänker verkligen -Åh, jag vill gå ned i vikt. Jag surfar internet och ser en länk där det står "Detta är inte normalt!" och tänker yes, det låter great. Not.

Eller jag kanske bara är lite trött. I don't know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0