Lägesrapport

Åh. Det är så jobbigt att vara sjuk nej förkyld. Nu har jag gått från att vara alldeles tjock i halsen till att halsen känns som sandpapper. Jag vet inte vilket som är värst. Och sen att jag har konstant lite ont i huvudet och inte kan andas genom näsan, det är kanske en helt annan historia.

Men jag kanske är lite av en drama queen nu, jag överlever. Nog.

För övrigt så var jag i gnosjö idag och jag och min klass fick rundturer i två industrimuseér. Nej, inte ett. Två. Och båda tog över en timme. Det var lagom kul. Och sedan att vi fick sitta ute och äta i spöregn, det är kanske en annan historia.
 Men, on the bright side, så har jag två och en halv A4 med stödord och anteckningar som handlar om järnmalm och modeller på grenrör och allt vad det var.  Nästa utmaning blir att tyda dem. Vilket kanske inte går så bra, eftersom jag skrev dem medans vi gick i skogen i regnet. Lagom kul det med.

Och så hade jag en rutig skjorta på mig idag! Den stora frågan är om jag såg indie eller i alla fall normal ut i den, eller bara som en småländsk bonde. Om någon har några åsikter om detta, please let me know.

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0