Bojkotta idol!

Jag är faktiskt helt seriös när jag säger detta, fastän jag har följt det slaviskt sedan 2005, när jag och mina vänner tittade på Idol-DVD:n varje dag.
Och jag hade också bojkottat det om jag hade ett enda gram kontroll över mig själv. Nu har jag inte det så jag kommer fortfarande sitta och kolla.. Men det blir under protest. Och massor av elka kommentarer till juryn.
För de skickade inte vidare Kenny och Dolores!
Är det bara jag som reagerade på detta?! De var mina två favoriter. Inte bara i år, med sedan de började! Herregud, så mycket bättre än alla blonda kloner och tråkiga sångare de skickade vidare. För övrigt så har jag ett skämt om alla blonda likadana tjejer i idol. "Äh, hon såg ju ut som mittenraden i min storebrors klassfoto."
Förklaring: Min bror går estet-musik och på klassfotot så består så gott som hela mittenraden av små, blonda, söta tjejer. Och för att spä på detta skämt så ryktas det om att deras klassresa i trean kommer gå till idol-auditionsen.

Tillbaka till ämnet: Så dåligt av juryn att inte skicka vidare mina favoriter! Åh vad sur jag blev. Skandal.

Om ni undrar, så hittar ni mig klistrad vid tv:n varje idolsändning i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0