Att skriva eller att inte skriva

..Är det bara jag som en lördagkväll (eller någon annan gång för den delen) funderar på hur jag skriver/när jag skickar på msn? Om jag chattar med någon som har massor att göra och dröjer flera minuter mellan svaren, och jag har nada att göra, så kan jag tänka "shit, nu måste ju jag sitta och vänta en liten stund innan jag svarar så att jag inte ska framstå som desperat". Eller så tänker jag bara att jag måste skriva saker och fråda saker ungefär hela tiden så att det inte ska bli hela -mm -aa- :) - :D konversationen. Och sedan när jag skriver ofta och mycket, så tänker jag bara att the reciever kommer att tycka att jag är svinjobbig som skickar hela tiden.

Så jag kapitulerar, funderar på att avinstallera msn (vilket jag absolut inte kommer att göra), och citerar Carl Barât.

I'm hoping if you know where I am, send your heart in a telegram, I'm praying that you know where I am..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0