Andas ut.

Åh, jag är så lättad. Vårt SO-arbete ska lämnas senas om en vecka, inte idag! Bara för att alla datorer i hela skolan blev helt miffo i onsdags, så de som har sparat på skolan kan inte göra deras arbete.. Så jag har td att skriva allt utan att sitta uppe halva natten! Jag är så glad. Nu är nästa problem bara att vi har världens svåraste sanska att kunna översätta muntligt till på måndag. Åh vad kul. Verligen. Men nu ska jag fokusera på det positiva. Det är lugnt med so:n! wohoo!

Och imorgon är det Sigges (typ disco mitt i skogen).. Är inte grymt pepp på det än, men det är väl vad man gör det till.. Eller något.

En annan sak som gör mig glad är HM-katalogen! Den kom idag och ja, jag vet vad jag kommer att göra hela eftermiddagen, haha. Det är en av mina fjortisdrag, att jag fullkomligt älskar HM. Den andra saken är mitt TV-tittande, jag är inge kulturell unge och ser aldrig på nyheterna (allmänbildning, I know!) och mina favoritserier är Top Model, Gossip Girl och Idol. I och för sg så är också Never mind the buzzcocks det roligaste jag sett, och det är inte så mainstream direkt, men det mesta annat.

Nu ska jag gå och se Australias next top model som pappa spelade in. Jag följer Americas, Australias, Canadas och Britains. Nej, jag hinner inte med att ha ett liv. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0