London calling

Hej!
Jag skriver fran min farbrors data i lagenheten, sa jag har inga svenska bokstaver. Jag hade lite tid att logga in nu, mellan britannia high och strictly come dancing. Jag har en valdigt busy kvall, massor av TV att se, haha. Nej men jag har faktiskt gjort mycket idag. Ar fortfarande trott efter allt resande igar, och sen idag sa har jag malat en massa rum har i lagenheten. Jag var faktiskt valdigt forvanad, de lat mig faktiskt mala! Pa vaggarna! Jag trodde typ att jag skulle bli delegerad till att ga och gora te och sa. Men jag fick mala! Chockad, mycket chockad.
Sedan efter maten sa gick jag duchade och tankte att de andra kan sitta dar och kolla pa fotboll, jag ska ut! Sa jag tog pa mig min nya kjol som jag kanner mig som en ballerina i och gick. Alldeles sjalv. Anda till H&M i Camden. Det ar stort. For att jag har inget lokalsinne allt. Men jag hittade. Och jag var inte ens nervos, fast att camden typ ar ett varstingomrade. Det gar runt polisen nar det at kvall, och stoppar gang, for att man far inte ga mer an typ 4 st tillsammans i ett gang efter 9 pa kvallen. Sjukt!? Jag vet inte, det kanske behovs. For att, ja, det ar ju lite sa stokigt omrade. Typ hundra uteliggare per tio meter som saljer the big issue, punkare som ser laskiga ut, och asiatiska killgang som star pa gatuhorn och letar efter nagon och ser hotfulla ut. Men det gor ingenting. Jag alskar det i alla fall. Och jag ville ga till marknaden idag ocksa, men pappa tyckte inta att jag skulle ga dit sjalv... Och det kanske jag kan halla med om, nastan. Mycket fint och bra, men sen tar man en wrong turn och sa kan man kopa cannabisklubbor och magic mushrooms.

Men nu ska jag satta mig i sangen och kolla pa Strictly Come Dancing (Let's dance fast i england)

Puss pa er, hoppas ni har det underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0