London Calling del 2

Aiight? (Bara far att filmen jag ser missbrukar det ordet)

Just nu ar jag pa min farbrors rum igen och tittar pa save the last dance. Har bara sett en halvtimme, sa jag vet inte hur den ar annu. Men den verkar vara ungefar likadan som alla andra sadana filmer. Och jag kan beratta att jag tycker att Bring it on 3 har totalt rippat off den. Men ja. Jag trostar mig med choklad for att pappa och bror ar pa fotbollsmatch och jag ar hemma. (Okej da, jag skulle hellre sitta och kolla pa nar malarfargen torkar an att sta och frysa pa en fotbollsmatch, men anda. Synd om mig, verkligen.)
Annars sa hander inte sa mycket, jag har stora bekymmer. Jag har varit och shoppat idag, fast bara kollat, och jag maste bestamma mig for vissa saker nu. (Varning for att bli modeblogg!) Jag hittade ett par skor pa Barratts, vinterskor, som var fina, men jag ar inte saker pa om jag ska kopa dem, for att dels sa kostar de 35 pund (typ 400 spann), och dels sa var de inte akta lader. Jag sag nagra andra, som kostade 25 (typ 300 spann) och de var i akta lader, men de var inte alls lika fina. Jag tror att det blir de forsta, men jag maste se imorgon, hur se ser ut med jeans och sa.
Problem nummer 2: Jag maste kopa en ny hoodie, jag vill ha en stor och mysig. Jag hittade en lonsdale, gra, med luva och dragkedja for femton pund (typ 180:-), och en annan som kostade 13 pund, som var vit med cirklar pa, fast utan dragkedja. Den graa ar mer praktiskt, typ som en jacka,  men den andra var finare och lite billigare. Sa for att avsluta min sjukt intressanta utlaggning, sa ska jag bli annu mer modeblogg och saga: Vad tycker ni??

Ja, jag far sova pa saken. Vilket jag ska gora ovanligt snart, for jag ar sa inihelvete trott.

Kram och puss till er!


Kommentarer
Postat av: Banan

Haha ja visst är det så, men du tjejen var är du någonstans? Tänkte på saknaden av åäö?

2008-10-28 @ 21:32:07
URL: http://finnenbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0