I love lördagar

Åh, nu är det äntligen lördag. Jag har längtat efter denna dag sedan förra lördagen tog slut. Mina planer för dagen är faktiskt.. ingenting alls whatsoever. Det är tandläkarväder deluxe idag och jag ska sitta inne och äta marabou och kolla på tv hela dagen lång. Wonderful. Kanske så övar jag på söndermarken på gitarr, kanske läser jag ut vi som aldrig sa hora. Ibland älskar jag dagar då jag inte gör någonting. Idag är en sådan dag.
Det var väl det jag ville ha sagt, ungefär. Så nu tänkte jag vara kändisbloggare och fråga: Vad ska NI göra i helgen?

För övrigt så var jag på gymnasieinfo igår (Jag älskar SYVen för att hon la det samma timme som gympan) Det var en gislavedare som går på IB i Borås och berättade om det.. Uhm. Vi var 5 st där. Om jag hade varit smartare och varit beredd "att plugga en timme efter skolan varje dag, minst!". Jo tjena. Så det blir nog Gislaved i alla fall. Fast jag hade väl inte tänkt mig något annat heller, egentligen. Jag tror estet musik eller bild & form, eller samhäll. Om det är någon som har åsikter om gymnasiet - jag vill veta allt.

Men nu så hade jag tänkt inspektera mammas cd-hylla närmre. Jag har väldigt nyss blivit insnöad på Håkan Hellström, då är det mer än rätt kul att upptäcka att mamma har varenda skiva med honom. Oh yay.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0