Hälsokur á la Miranda

Hinner bara med ett snabbt inlägg nu, kommer att döda mig själv imorgon om jag inte pluggar en massa spanska nu.. Måste få bra betyg! Men jag skulle bara berätta att jag mår inte alls bra just nu, så grymt förkyld. Har varit det i snart fyra veckor. Fyra veckor! Det är ju helt sjukt.. Hallå, immunsystem? Existerar du?
Men jag har ju också hållt igång sedan jag blev sjuk (simmat, inte sovit på nätterna, varit ute i regn, frusit, tränat, varit med på gympa, haft fullt upp efter skolan, inte sovit bra..)
Så nu har jag bestämt mig för att bli frisk. Det är non-negotiable, jag SKA bli frisk. Men jag kör inte old-school med medicin eller hälsokost eller något.. Nej, jag tar min egen variant: Sitta hemma HELA helgen, bara ligga och sova, vila, glo på tv, äta vitlök, apelsin och dricka te (det är väl sånt som hjälper?) och en massa choklad.
Jag rapporterar om hur det går efter helgen. Men det kommer att gå bra. För det har jag bestämt mig för nu.

Förresten, 723 låtar på mp3:n nu! Stolt! xD

Förresten nummer två, jag är numera inte alls bitter över att jag bor i shithole Gislaved.. För igår så vann Lejonen SM i speedway, grattis till dem! (men okej då, jag bryr mig inte alls egentligen.) Plus att Timbuktu sjunger att han glider igenom gislaved i hans nya låt! Oooh, speedway och Timbuktu sätter Gislaved på kartan! Not.

Men inga mera förresten nu, jag måste verkligen plugga spanska. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0