Tidigt varje morgon

För några dagar sedan, när jag och min syster satt och åt frukost, så hade vi en konversation som lät ungefär såhär:

(Lars Winnerbäck - Elegi spelas på P3 som jag precis slog på)
- Ser du, sånt här trams spelar de inte på Rix FM och Mix Megapol!
- Meh, vadå trams? Fatta soft att vakna till det här? Eller vaknar du hellre till Walking in Memphis?? (Som hon har kommenterat att hon alltid vaknar till)
- Kanske inte, men...
- Vaknar du hellre till All Alone med EMD??
- Ja?
- Vaknar du hellre till On and On med Agnes??
- Ja?
(börjar få ett bryt och blir desperat)
- Vaknar du hellre till Takida?
- Neej!

Tur det. Annars hade jag behövt överväga att förskjuta henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0