No one knows

Det är en sak som jag hörde som jag har funderat på ända sedan jag hörde det. I tisdags så var jag på gymnasieinformation, jag var på estet musik bland annat. Där var en man som hette Örjan och pratade överentusiastiskt (på ett bra sätt) om programmet och så. Han behövde inga treor som kom och pratade.
Men i alla fall. Han sa att Gislaved inte bara är känt för sina industrier, att området är känt för sin musikscen. Jaha, tänker jag. Vilken musikscen?? Har jag missat något? Okej, jag hörde att  Uno Svenningson gick på gvds gymnasium. Men jag skulle knappt kalla detta värsta musikområdet direkt.
Men jag kanske har fel. Så om någon vet något som inte jag vet om detta, så skulle jag vara himla tacksam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0