Congratulations, Mr. Mayor.

Ja, grattis, Fredrik Reinfelt. På måndag har han nämligen äran att besöka lundåkerskolan. Det är nästan så jag tycker synd om honom. Så om ni ser löpsedlar i veckan om att vår stadsminister har blivit misshandlad eller något, så kan jag ge er en scoop på hur ryktena går på skolan, om vem det var.

För övrigt så kände jag mig lika maktfull (är det ens ett ord??) som en president, minst, imorse när jag kopplade in mina nya högtalare och stereosaken. För att den hade en fjärrkontroll!! Jag satt i sängen och roade mig själv med att kunna byta radiokanal, byta till cd, byta låt och höja/sänka volymen i typ en kvart.

Ja, så lättroad är jag ungefär. Ge mig en fjärris och jag kan underhålla mig själv i timmar.

Kommentarer
Postat av: Banan

Svar: Konserten var helt underbar! Ja precis, det brukar vara ett jävla massa hyschande annars, så det var lite roligt med lite vrålande faktiskt.



Haha jag är nog nästan lika lättroad, jag sitter med en ukulele och spelar serenader för mig själv...lite patetiskt, men sånt är livet!

2008-11-22 @ 17:58:00
URL: http://finnenbanan.blogg.se/
Postat av: MANGO

naw gillar inte fredrik!



sv: leo-tights kan du hitta på lindex eller gina tricot om du har tur!



Pusssssss!

2008-11-22 @ 20:53:03
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0