..Men var har jag glömt min hjärna?

Sigh. (Jag suckar på engelska, för om jag skriver suck så kan det misstolkas :'D)

Jag som skulle vara så jäkla duktig idag och plugga spanska hur länge som helst.
Ok, det har jag ju gjort också. Jag har suttit vid köksbordet och pluggat, mer eller mindre effektivt, sedan kvart i tre. Nu är klockan halv fem. Och jag skulle börja plugga alla glosor på cdrom-skivan nu, det är det enda sätllet jag hittar vad vi har för glosor. Men cd:n ligger i skåpet!
Meeh.
När jag väl ska plugga, och tro mig när ja säger att det inte är någon vanlig syn, så kan jag inte ens göra det. Och vi har provet imorgon. Eller, som jag kanske borde säga, tenemos la prueba mañana.
Jaja.. jag får plugga på elevens imorgon. Men då hinner jag inte plugga matten? Men jobbigt. Nu har vi knappt haft några läxor på aslänge, men så kommer två prov på samma gång. Greeejtish.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0