Playlist

Tänkte skriva ner min playlist på youtube. Inte för att någon är remotely intresserad, men anyway.

M.I.A - Bucky Done gun

Jay-Z - Blue Magic

Paramore - Misery Buisness

Ciara - That's Right

Omarion - Ice Box

M.I.A - Paper Planes

Estelle ft. Kanye West - American Boy

Swizz Beats - Money In Da Bank

T-Pain - Church

Swizz Beats - It's Me, Bitches

Bow Wow & Omarion - Hay Baby

Elephant Man ft. Kat Deluna - Whine Up



Rätt mycket R'n'B var det där i.. Men jag passar ju på att lyssna på vad jag inte har på min Mp3 på youtube. Och i min spelare blir det rätt mycket annat.

Men i vilket fall så måste jag dralla till skolan nu.

Over and out, xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0