La biblioteca, everything is förlåtet.

Heey, guys..

Jag har varit på biblioteket idag, bara för att hitta lite böcker eftersom jag har lov och ingenting att göra. Jag tog en massa böcker och kände mig liite som en luffare där jag släpade runt på typ 8 böcker. När jag skulle låna så kom jag på att just det, skivor skulle jag ju kolla på också. So, med inga höga förväntningar, drog jag bort till skivhyllan. Och när jag gick därifrån, tro fan att jag kommer släpande på inte mindre än 8 skivor! Herregud, jag trodde ju att de bara hade typ abba och sånt.. Det är ju trots allt gratis, så alla skivor kanske jag inte längtade efter sådär grymt mycket, men nya låtar är ju alltid välkommet hos mig..

Rihanna - Good Girl Gone Bad

The Chemical Brothers - We Are The Night

NAS - Stillmatic

Cassidy - I'm A Hustla

Britney Spears - Blackout
(jaa, jag vet)

50 Cent - Curtis

The Libertines - The Best Of

M.I.A - Kala

De blev det som jag lånade.. Hahah bibliotekarierna trodde väl att jag var värsta cheapo, går och lånar tvåhundra skivor xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0