The Place To Be

Om jag har varit lite frånvarande när det gäller att blogga är det för att jag har varit i min kära mormors stuga.
Och nej, det är inte så att den ligger på någon cool strand i halmstad där jag träffar en massa jämnåriga och går på afterbeach. Nejnej. Det är sååå passé. Stugis ligger mitt i smålands skogar, Öreryd för att vara exakt. Där finns en liten bensinmack, cirka 6 stugor, några gamla danskar och tyskar.  Och så jag, då. Gissa om jag har haft kul! Men vad man hinner med (not) när det inte finns några som helst interruptions. Jag har till exempel hunnit:

-Läsa en massa NME-tidningar
-Äta alldeles för mycket
-Se About A Boy på VHS
-Köpa aftonbladet på macken fastän de inte öppnade until 11. (min mormor har kontakter, you know.)
-Lyssna färdigt på min playlist i MP3:n
-Kolla på hej hej sommar
-Lösa korsord. (fattar ni hur roligt jag har haft nu eller? jag löste faktiskt heeela filmkrysset i härligt hemma.)

Alltså.. Mitt liv är så underbart spännande at the moment.

Och nästa fredag är jag i England! Jag längtar.

För övrigt kan jag nu fastslå att jag är en nörd. Jag har längtat efter att kolla på alla mina favvosidor. I gotta get out more.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0