Sunday, bloody sunday.

Varför känns det som att jag sitter inne och gör absolut ingenting hela dagarna när alla andra är places och har hur kul som helst?

För att det är så.

Och alla är bortresta och jag kan inte hitta på någonting alls. Jag fattar inte, jag trodde att jag skulle vara mycket gladare nu när det är sommarlov. Bra väder, lediga dagar och en massa oliga saker att göra. Det var så det kändes i början av sommaren. Men nu är jag bara så jävla opepp på livet. Jag blir less på mig själv, Varför måste jag vara så tråkig?

Åååååååh. Jag orkar inte med mig själv.

(ärligt, förlåt. Jag ska inte tråka ut er med mina panik-depp skriverier. I need god. Or prozac.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0