Sommarlov

Har inte riktigt fattat att det är sommarlov än.. Men jag fick déjà vu-känslor imorse, från förra sommaren när jag kollade ut ur fönstret imorse. Det spöregnade. Det gjorde det hela förra sommaren också.
Visst var väl det inte så kul, men för det mesta/ibland tyckte jag i hemlighet att det var ganska mysigt. Jag satt uppkrupen i min korgstol, som jag hade ställt precis vid fönstret. Och där satt jag och läste och lyssnade på regnet.

Sanningen är ju då egentligen att jag inte har så mycket emot regn. Men om jag erkänner det för någon så misstänker jag att de skulle halshugga mig.
(Men sol är ju inte alltid helt fel heller.)


Vad jag ser om jag tittar ut ur mitt fönster ungefär precis nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0