Jag klarar mig

Hallåhallå.

Just nu sitter jag och spiller saft över min nya mysklänning (grå med röd-och-vit-rutiga fickor. Himla söt.) Fun light raspberry, för the record. Jag tror att jag måste öva på att dricka, jag lyckas alltid spilla.
För övrigt så har jag precis börjat spela in kvällens eastenders. Det är inte omöjligt att jag spelar in i typ två timmar istället för en halvtimme, men jag har inte fattat grejen med inspelaren än. Det kommer väl. Får jag hoppas eftersom pappa och Vincent har åkt iväg och vi träffas inte på två veckor nu. Snyft.
Eller ja, jag tror att jag och syster klarar oss rätt bra, när mamma jobbar och så.

Idag var jag också på H&M's lagershop i Borås. Det kanske inte var ett vidare smart beslut. Jag shoppade upp närmare 500 kronor. Bara för att detta inte är en modeblogg så ska jag inte beskriva, fota och skriva allt jag köpte. Jag bara sammanfattar det till tre ord: Alldeles för mycket.

Nu ska jag bara wastea bort lite tid på datan, och kolla lite på fotboll, och sedan sova. Är så trött nu för tiden.

Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0