Summer inte the city such a very special time

(if you put aside the traffic, air pollution and the grime)

Hallåhallå. Om jag har varit en disser till min kära blogg så är det så att jag har för en gång skull varit lite social. eller nåt.
I måndags så var jag vääärldns grymmaste partyplanner och tjejkvällen var mys. Förutom at jag måste hitta ett sätt att ställa tillbaka min brors trummor preciiiiis as they were så att han inte misstänker att någn har varit där. Och sedan so jag över med the one and only floridian in gislaved som jag nu inte kommer se på ett år. Känns sådär. Minst sagt. Anyways, så sov vi till halv tolv och jag glömde att ringa papa och säga happy birthday. På eftermiddagen kom vi till Eve och så beställde vi pizza och kollade på next. Det var inte helt fel. Men sedan när vi skulle gå och lägga oss så var vi helt speedade så vi satt uppe på rummet oh gjorde diverse stuff (lekte med ballonger, lyssnade på musik, sjöng pippi långstrump- och emil-låtar, pratade, gjorde yoga, kollade på soluppgången) tills klockan var halv fem på morgonen. Och sen så ringde väckarklockan vid ju. Och vi låg ihopknökade ala tre i en liten bäddsoffa. Men så somnade vi om och gick upp en halvtimme för sent, vid åtta. Ja jag var död. Sedan blev det goodbye to all my friends som pissar off till halmstad och lämnar mig här, som sedan ska til fucking florida tillsammans, dagen innan jag kommer hem. Ja jag var bara liiite avundsjuk. haha. Men sedan så cyklade jag hem vid kvart över nio oc sedan har jag gjort mest ngenting speciellt hela dagen. Eller joho, jag har städat som baaaara den för at få rent mitt rum innan vi åker. Och gjort en halvhjärtad insats att börja packa. Ja det gick sämst. Och sedan har jag ätit godis fast jag egentligen inte borde det någonstans. Och suttit och dött framför datan.

Så nu funderar jag på att styra upp mit så kallade liv och i alla fall gå in till vardagsrummet och prata med mamma.

Hoppas att imorgon går fort. Jag vill så, så, så gärna komma iväg just nu. I am sooooo done here.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0