Halmstad

Jag är så sjukt kreativ med mina rubriker. Jag får skylla på för mycket sol.

Anyways. Sedan i fredags har jag varit i Halmstad, hagön camping, a green tält på reserven. Egentligen så undrar jag varför vi skulle åka till just halmstad. Jag tror att det finns fler gislavedare där än i gislaved på somrarna. Helt sjukt. Och ganska mobbat. Men man slipper ju vara ensam i alla fall. I vilket fall som helst så är jag helt slut efter två nätter i tält. Jag är ingen vidare friluftsmänniska. For the record. Men anyways. (Det måste för övrigt vara det mest använda ordet i min blogg. "anywaaays". och det ska uttalas som Lady Sovereign gör det i Random. Så det så. ) Jag har levt på frukost hela dagarna, solat för mycket, badat i havet, blivit bränd av en manet eller två, och inte så mycket mer. Utom att störa mig på killarna som satt bakom mig på stranden igår. Vilka jävla brats. Kom och satte sig preciis bakom. Great. Och så satt de där med starköl och riskakor och frallor. Klockan var halv ett. Jag har en känsla av att det var detas frukost. Hursomhelts, så satt de och sjöng "doppa mackaaan i starköl, doppa mackaaaan i starköl.." Jag fick koncentrera mig på min gratistidning från Åhlens för att inte börja asgarva.
Förstklassig humor.



Jag hade så roligt att jag satt och närbildsfotade en blomma bakom mitt tält.

Där var min extremt innehållsrika helg. Nu ska jag gå och sätta mig i källaren (enda stället i huset där det är under 27 grader) och äta godis. So there.

Over and out från en solsnurrig Miranda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0