Busy, busy life.

Nu har det varit tomt på bloggfronten i typ två dagar. Men jag får skylla på att jag har varit busy. För det stämmer nästan.

I tisdags så kom människor hit.


Men jag var mest upptagen med Guitar Hero.

Jag tror att det är det roligaste spelet någonsin. Fast att jag knappt klarade Slow Ride.

Och sedan gick vi ut och lekte på studsmattor och rondeller. Men my sister har de bilderna i den andra datorn. Så det får tyvärr vänta.

Och igår så åkte vi iväg till öreryd och badade hela dagen lång. Det var mucho divertido.



Men idag, however så har jag pretty much planerat att göra ingenting, så att det kommer antagligen flera uppdateringar idag.

Ovöör änd awt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0