And one more thing..

Nu sitter jag fortfarande här vid datan när det för en gångs skull är fint väder. Jag borde gå ut. Men jag måste bara skriva en sista sak.

I lördags var jag i underbaraste Camden Market. Ja jag älskar. Det fanns ett "stall" (vad heter det? jag är engelskskadad.) där de sålde tshirtar och pins som låg i en gammal converse-sko. Bara det liksom. Men tshirtarna sen. Jag blev speciellt kär i en, en grön med en conversesko målad på. Under skon stod det "I'm more indie than you"
Ja jag dog lite. Jag ville ha den så badly! Men den kostade 16 pund och jag hade högst 5 kvar.

Jag kommer att drömma om den i flera år.

åååh.

Kommentarer
Postat av: johanna

Åh, camden market. Dit vill jag åka. Jag är galet avundsjuk på alla som varit i London över huvudtaget. Jag tror jag dog lite också.

2008-07-27 @ 13:08:22
URL: http://johannasnackarskit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0