Ny musik är the shit.

Jag är fullt medveten om att jag har en fet NO-läxa, och en massa spanska att göra. Men det hindrar mig inte från att sitta här istället. Seriously, jag måste ta tag i mitt databeroende. Men det tar jag någon annan gång.
Jag är då somsagt självbetitlad musiknörd, så tänkte jag att jag måste ju vara öppen för olika stilar också.. så jag satte mammas media player på random (mammas data) och vet ni vad.. att jag gillare'. Let's be honest, det trodde jag inte, men det är sant.. Och det är ju bra i sig, Jag kan lyssna på Lars Winnerbäck, Amy Winehouse, The Smiths och så vidare, utan att betala för skivorna. Great, ju! Måste få henne att ladda in babyshambles också, jag vet ju inte var hon har sina skivor.
Efter punkten tänkte jag sätta en msn-ängel, you know, open brackets, a, closed brackets. Men sen tänkte jag att det ser ju fjortis ut.. så jag lät bli.

Men nu är det så att jag desperately måste fortsätta plugga på natriumhydroxidens egenskaper. Så jag får lämna ämnet fjortis till en annan gång.

xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0