I have däämp.

God  morgon, tänkte jag skriva klockan fem över fem. På eftermiddagen.

Får väl skylla på att jag har gjort mindre idag än vad jag gör på vissa morgonar. Njuter av att ha no commitments, no läxor, no skola. För det är bara en dag kvar nu. HELP ME! 

Och för övrigt så har jag damp på Vincent som sitter i rummet bredvid detta och trummar på väggen. Med hörlurar, så jag kan sitta olch hamra hur hårt som helst utan att han hör. Stackars mig. Vet ni hur jobbigt det är att bo i samma hus som en aspiring drummer? Och sen ska vi inte ens börja på hur det är när han kommer ner och börjar spela på dem också.



Har i alla fall kind of en anledning till att jag inte har gjort någonting idag. Eller jaa, jag har en excuse att sova länge i alla fall, the dreaded högstadiedisco i parken igår. Jag är bäst på att oroa mig för saker som är meant to be fun, för att om jag ser fram emot något, så brukar jag hata det. Men ingen kunde anklaga mig för att längta till igår så mycket, därför blev det väl lite roligare än jag trodde. Eller jaa.. Utom att mina ickesingla kompisar satt och längtade till deras killar hela kvällen, varav en drog hem halv tio och den andra didn't want to be there half the time. Det var ju ett alla hjärtans-disco, after all.
Anyways, de två som tyckte att det var lika kul som en rotfyllning gick hem, och jag, min kompis och två av hennes kompisar stannade kvar tills kvart i tolv. At times, så kände jag mig som yesterday's trash för att jag inte har någon kille, men most of the time stod vi på dansgolvet och diggade, och då glömde jag bort det. Nu tror jag knappt mig själv när jag säger det här, men det är ju kul att dansa!! Inte för att jag är det minsta bra på det, över huvud taget, men vad gör det. Sen är det alltid lite kul, nosy som jag är, att framåt elva se vem som står och äter upp varandra. Men denna var ju bäst:

Eve: (nickar bort till en tjej som står bakom oss och strular sönder en kille) Det är Jane Doe! (nu säger jag inte riktiga namnet, for legal reasons ;P)
Jag: (Makes shocked face) Vaah!

Sen säger vi till de andra, och ett tag går, och de står fortfarande där.

Frida: Men står inte hon därborta? (nickar åt ett annat håll och vi ser Jane Doe, the real one den här gången.)
Eve: Aha..


Eeeh, ja. Maybe you had to be there.

Och sen hade ju alla lite allmänt kul åt att en fritidsledare, mamma eller whatever, som var över 40 stod mitt in the thick of it och diggade.

Och the guy i den vita skjortan. Jag säger bara det. Niice dancemoves, dude! xD




..Som sagt, maybe you had to be there. Men nu ska jag sluta bore er med detta, för batteriet är nästan slut i datan. And we can't have that, can we?!

(PS: Mina nya uttryck för dagen är duuuuuuude! och Roger that. )

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0