I can't get no satisfaction

Jahapp, idag var det tisdag och jag ska snart dralla iväg till skolan. Ville bara säga, att igår fick jag för mig att jag skulle kolla igenom hela windows media player, och då menar jag hela, för att skaffa några nya låtar på min käraste mp3. Och det gjorde jag. Det är ganska praktiskt att ha en musikintresserad familj, det är bara att ta för sig. och det blev en del, en konstig blandning. Allt från duran duran och depeche mode till korn, från teddybears stockholm till mando diao. Så nu ska jag gå och njuta av all min nya musik. :D

Det är konstigt att lite låtar lagrade av någon på datan kan göra mig så sjukt glad.

Ha en bra daaaag, over and out från en överglad M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0