.

Nu är det då söndag. Och skolan börjar imorgon. Take me away from here, någon.

Lovet har varit pretty much bra, ångestfritt och så. Några små attacker har jag ju alltid, whatever day of the year, men ja, veckan har varit ganska chill. Utom magsjukan, då. Annars har jag väl mest gått runt här hemma och lyssnat på Amy Winehouse.
Men jobbig som jag är, så fick jag skolångest redan någon gång igårkväll. Usch, don't make me go?! Men nu har det släppt lite i alla fall, ska till tandläkaren i jönköping imorgon, så jag tar ledigt hela dagen, bekväm som jag är.
Men det slog mig hur mycket jag egentligen dreadar skolan, (i onödan, så farligt är det ju inte) eftersom jag ser mer fram emot en freaking rotfyllning i min framtand.

Storyn om hur jag lyckas slå in mina framtänder så grovt hösten -06 att jag fortfarande måste fixa med tänderna, tar vi någon annan gång.

Where was I?? Ja just det, skolan. Jo som jag sa, när jag väl är där, så brukar det inte vara så illa, på rätt dag i alla fall. Men jag är alltid såhär nojjig, you should se me efter jullovet. Sedan går jag till skolan, allt är chill och som vanligt igen. Men nu måste jag fortsätta oroa mig lite i alla fall, för sm jag sa i ett tidigare inlägg, om jag dreadar något, så är förhoppningarna på noll, och då brukar det kännas ok. Till slut. 

För övrigt, så ska jag gå och kolla på Waterloo Road med mamma nu.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0