Dagen.

Nu får jag nostalgikänslor igen, gånger två..

En precis nu, unfaithful spelas på mtv base. Var ett tag sen man hörde den, aiiight? Det var väl i sexan-sjuan jag gick i när jag hörde den.. Konstigt med sådana låtar man hör jättemycket och sedan ingenting. Då glömmer man bort dem men kommer ihåg dem sååååå väl när man väl hör dem

Nostalgikänsla #2: Var med Lina, Frida och Hanna. Först satt vi på pizzerian jättelänge, så som vi brukade förr. Och sen gick vi hem och kollade på idolauditions skivan från 2005. Kommer ihåg när vi satt och kollade på den jämt, seriöst, den är fyra h och vi kollade på dem en gång i veckan, mas o menos.

Annars har det varit ganska lungt idag, inga stora händelser.. Fast ja, jag hade ganska roligt på rasten idag, haha Ola med sina kommentarer:

Ola: Vad är en vagina?? En frukt? Han säger att den mognar vid fjorton och ruttnar vid 60.

Hahahhahahahahahhah.

Ehhja, har lite speciell humor.



 
Och by the way, är det ingen i sverige som har sett Catherine Tate's sketch om skolbarn.. Ingen fattar ju vad jag menar på engeslkan när jag kommer med: Aaaaaaight? 
Men jaah. kan ses här, anyways:
http://www.youtube.com/watch?v=WxB1gB6K-2A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0