Åh fy fan.

Ursäkta rubriken men det är så jag bäst kan samanfatta gårdagen.

Planen var ju då att vi skulle till Jönköping för att shoppa och sen skulle jag till tandläkaren för att rotfylla min framtand. Men jag vaknade på natten, pappa var uppe och sa att mamma hade spytt hela natten. Då kunde ju inte jag sova, och när jag gick upp på morgonen så mådde pappa dålig också, Cornelia började spy och jag också. Och jag har verkligen inte spytt sen jag var 5 år, så fatta vad dåligt jag mådde igår. Gick mellan toan, sängen och tvn. Seriöst, tyck synd om mig. Vinterkräksjukan är så hemsk att jag inte skulle wish it n my worst enemy.
Mår bättre idag, men känner mig lite drogad typ.. Yr och trött. Men det får gå över, för jag kanske ska med Lina och Frida till lager imorgon. Det kan jag ju inte missa. Vill ha nya jeans.  

Mår som sagt lite konstigt idag, men det kan ju bero på att jag inte har ätit sedan söndag kväll.

Idag har jag inte gjort så mycket måste vila. Har kollat på the grammys, men det var inte så bra, känner ju inte igen alla amerikaner.

Hoppas ni har haft det bättre än jag, over and out från en tom Miranda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0