Addicted

Hey, I admit it - jag är beroende av tv-serier.
Vissa älskar att träna, äta eller vad som helst, men jag älskar att följa olika serier.
 You name it, jag kollar på det. Top model, heroes, so you think you can dance, house, och så vidare, och så vidare. Just nu sitter jag och kollar på americas next taaap maaadel, cycle 9. Jag är ett top model-freak, vet inte vad det är men jag älskar det. sååå kul ju?! 

Haha, meningen jag säger mest av allt är nog: Såg du (insert valfri tv-serie här) igår/förra veckan?

Och på tal om tv, jag såg lite av melodifestivalen igår. och jag skojar inte, jag satt hela tiden och väntade på att någon skulle hoppa fram och säga att det inte var på riktigt. Allvarligt, jag trodde inte att det fanns människor som kunde stå där och sjunga (om man ens kan kalla det sjunga) sådana låtar med ett uns av allvar. Jag fattar inte hur folk kan sitta och kolla på sånt och verkligen tycka att det är bra. hallå,  "lalala, like a déjá vu"    -    Hej engelskalektion??     

Neeej, det lilla jag faktiskt klarade av att lyssna på lät som riktigt dåliga b-versioner av låtar som var dåliga från början.

Helt ärligt, melodifestivalens första sändning igår fick min att vilja bli emokid bara så att jag kunde sitta och skära mig, så dåligt var det.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0