Everything's just going so well

Jag lånar Vincents laptop, spotifyar mig, äter marabou och allt är chill. Och det är lördag. Och den enda läxan jag har att göra till nästa vecka är att göra mitt rum till tekniken.

...nu är ju det enda som fattas att jag skulle ha ett socialt liv också. Då skulle ju allt vara skitbra.
Fast egentligen, om jag hade ett socialt liv så skulle ju jag inte ha tid att göra allt det ovanstående. Så jag får väl nöja mig, you can't have the cake and eat it. Eller vad det nu är man säger.

Men för övrigt så stör jag mig på att jag hörde två låtar (en på P3 och en på gympan) som jag vill lyssna på men jag kommer inte på vad de heter. Pöckoh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0