Svåra val

Idag så ska jag göra en cdon-beställning. Så just nu har jag stora problem. Jag ska köpa koss the plug hörlurar (för jag pallar inte gå runt bed creatives gratis-saker, ont i öronen!) och så har jag pengar över till en skiva. Men hur i heeela världen ska jag kunna bestämma mig om vilken jag ska köpa?

The Libertines - Libertines
Dirty Pretty Things - Romance At Short Notice
Babyshambles - Down In Albion
The Kooks - Konk
Last Shadow Puppets - Age Of The Understatement
Mando Diao - Ode To Ochrasy

Alltså. Nu är vemsomhelst mer än välkommen att ge tips. Vilken ska jag köpa? Åh, svåra val.

Nu ska jag sätta mig och grubbla.

puss.

Kommentarer
Postat av: Fridah

Av de där tre så ska du köpa Down In Albion. Av The Libertines ska du i så fall köpa Up The Bracket eller Time For Heroes.

2008-08-07 @ 22:16:45
URL: http://indiepopochskit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0