Soo it rains on

Idag är det åtta dagar tills skolan börjar. Åtta. Jag fattar inte var hela sommaren har tagit vägen. Vad har jag gjort med alla dagar??

Önskat svar: Jag har solat, varit med kompisar, shoppat, haft filmkvällar, varit social..

Verkligt svar: Jag har suttit inne, kollat på regnet och dödkollat på MTV.

Men det känns, inte än i alla fall, så där ångestpanikframfallande som det brukar göra, jag vet inte varför. Men det är ju tur i alla fall. Kanske är det för att vårterminen i åttan var rolig och vi har bra stämning i klassen? Kanske är det för att vi blir nior, äldst på skolan? Kanske är det för att vi ska skrämma upp alla nya sjuor? Kanske är det för att skolan har blivit rätt chill och jag har helt ok betyg? Kanske är det för att vi eventuellt ska byta gympagrupper? Kanske är det för att jag har haft sommarlov och känner mig avslappnad och har glömt bort stugan?

Jag vet faktiskt inte alls. Men jag får bara hoppas att min nya positiva attityd håller i sig så att jag inte behöver oroa mig för allt. Men yeah right. Nu kan ni förvänta att jag kommer, precis om en vecka, med världens skolångest. Hej då positivt tänkande.
mMn jag får se det på den ljusa sidan..(eller som hejaklacken till min klass, C D positivt?? xD) tänk om jag skulle börja i en ny klass på gymnasiet och vara yngst och ett  totalt jävla nervvrak och inte känna någon i den nya klassen.

Stackars min bror.



Ok, nu måste jag bara komma ihåg att läsa igenom det här om en vecka och inte ha panik.

Puss och hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0