Que pasa chicos, que pasa

Här hade jag gärna velat skriva ett mycket fyndigt och intressant inlägg som lockar läsare. Men jag har ingenting att skriva den här morgonen. Jag skulle väl kunna beskriva i detalj vad jag har gjort fredag-lördag, men jag inser hur tråkigt det skulle vara. So, ¿Que pasa ahora? Jag har ingen aning.

Idag ska jag städa mitt rum lite snabbt, måla mina naglar blåa och gå ut med min Mp3. Så roligt är mitt liv, ungefär. Och så ska jag räkna ut hur jag ska kunna skaffa fram 500:- till mitt träningskort och hur jag ska kunna leva på 300 i en hel månad. Och så ska jag fundera på hur mycket jag inte orkar gå till skolan imorgon. Men jag får trösta mig med att första lektionen på måndagsmorgonen inte är idrott längre. Så har vi haft det ända sedan sjuan. Men inte längre, tralala.
Och så ska jag undra hur avundsjuk jag är på alla som är på reading and leeds just nu.



Och så ska jag räkna ut hur någon lyckas vara så ointressant som jag är just nu. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0