I could sit and watch my life go by

Idag har varit pretty stillsam. Har städat vidare om en idiot på mitt rum. Det tar aldrig slut. Jag har idag slängt ungeför 85% av inehållet i en byrålåda som har haunted me forever på grund av sin stökighet. Sen fick jag dammsuga lite till. Och städa en massa andra lådor jag har. Jag köper lådor för att jag ska kunna lägga alla saker i lådor i stället för att ha dem liggande framme, för att jag då ska få ett till synes mera städat rum.
Newsflash! Det funkar inte. (ja jag vet att folk slutade säga newsflash typ -05 men det är kul ju!) Jag är en bekväm jävel så jag slänger bara alla saker på golvet i alla fall. Men nu är det fint. På vissa ställen i mitt rum. Jag tror att jag tar bokhyllan imorgon, om jag orkar, och sen behöver jag antagligen inte grovstäda rummet tills jul i alla fall. ur är väl det, det tar typ tre dagar!

Så nu är jag trött. Och det är fyra dagar kvar på sommarlovet. Två av dem har jag än så länge ingenting (sen kom ingeting, sen kom ingenting, sen kom ingenting, men ingenting är) alls inplanerat. På öndag ska jag träffa en kompi som jag inte har sett på alldeles för länge (dåligt samvete!)och på måndag så ska jag åka till Jönköping för att fylla min framtand. Om någon är intresserad så ska jag skriva ett inlägg om hur jag lyckades slå in mina framtänder. Eller förresten jag bryr mig inte om någon är intresserad. Jag gör det om jag har lust i alla fall. Sedan på måndag kväll blir det eventuellt en filmkväll för att fira the last day of freedom. Och sen så börjar vi halv ett på tisdagen.

Veckorna går så snabbt, det är helt sinnessjukt. Jag lovar, det känns som att jag nyss skulle börja åttan. Nu är det snart höstlov ju! Eller ja, kanske inte snart, men höstterminen går snabbt. Det blir mörkt, det är mycket plugg och mycket som händer.

Så nu ska jag ducha, bädda om till mina underbart snygga hello kitty-lakan (love!), kolla på tv och soooooova. Det är ju typ det enda jag längtar till nowadays. Sömn.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är absolut intresserad av att höra om framtänderna, det låter inressant ;)



Jag går sommarkurs i teknik på Högskolan. Jag lovar, det låter roligare än det är + att jag får betalt för det :P

2008-08-14 @ 22:14:41
URL: http://johannasnackarskit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0