Don't trust them!

För någon vecka sedan så fick jag för mig att jag skulle börja bestämma vilken linje jag ska gå i gymnasiet redan. Bara för att min bror började och så. Så jag tvingade honom (haha, jag är så snäll mot mina syskon) att leta upp gymnasieguiden som han fick i nian.. Och så fanns det ett test dr, som man kunde göra för att se vilken linje som passade en. Åh vad bra, tänkte jag, och började göra det. Ja, jag vet att man inte kan lita på sån skit men jag tänkte att det skulle bli lite kul.. Och så skulle jag se hur mycket poäng jag fick på varje färg, och fick reda på mina topp tre päng, alltså linjerna som passar mig bäst.
1. Vårdaren: du skulle passa att gå omvårdnadslinjen!
2. Skogsmullen: Du skulle passa att gå natur-och jordbrukslinjen!
3. Kocken: Du skulle passa att gå hotell-och resturanglinjen!

...Och ungefär där så dog jag av skratt. Jag kan inte ens ta hand om min hälsa, let alone någon annans. Jag är verkligen ingen naturmänniska, är ute i skogen ca två gånger per år. Om jag blir tvingad. Jag är en katastrof i köket, big time.

Så de lyckades välja ut de tre linjerna som passade mig sämst. hahahaha, sådan bra humor har jag.

Men nu ka jag gå och göra sallad. Det är så gott så gott så gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0