F*ck forever doesn't have the same ring to it.

jag tänkte igår att det kanske är dags att skaffa ny msn, min börjar kännas lite hej-jag-går-i-femman. Så jag ville ha [email protected], liksom tänk cred att ha det som msn. Men fuck är tydligen ett spärrat ord, så jag kan inte ha en jättelovely mailadress. Shame.

Men det kanske bara såg wannabe ut från början. Vem vet.

Anyways, jag börjar klockan halv ett idag, ska träffa vänner vid tolv. Nu är klockan halv elva. Vad ska man hitta på i över en timme nu då? Jag får för all i världen inte börja kolla på top model. Då kommer jag försent. Och så känns det som att jag måste göra något eller ta med något som jag har glömt, fast jag vet inte d det är. Men så känner jag mig i och för sig alltid.

Åh nej. Jag märkte precis att det regnar. Sånt där duggregn som gör att sminket rinner och håret lockar sig. Åååååh. När jag hade plattat det idag och allt. Men, men. Jag får väl dra i några kilo hårsprej, mer än vad jag redan har. Och använda paraply. (I-landsproblem, jag vet.)

Ursäkta att det här inlägget blev osammanhängande, men jag bara knde att jag var tvungen att spamma av mig lite, let off some steam, innan skolan börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0