Åååh.

Hahaha vad glad jag blev nu! Fridah har länkat mig! och hon tyckte jag skrev bra! (oops, om hon läser detta: please, tro inte att jag är ett stalkerfreak.)

Fast.. fan vilken prestationsångest jag fick nu. Nu vill jag ju skriva så bra igen!
Hahaha.. det här kommer jag leva på hela veckan minst!

För övrigt har jag haft en riktig skoldag och är hur fricking trött som helst. Hur fan ska jag klara mig ända till höstlovet? Och jag som skulle vara så duktig, pluggis, seriös på lektionerna och social på rasterna. More like helt död. xD

Kommentarer
Postat av: Fridah

Vad glad JAG blev nu! Jag tror inte att du är ett freak.

2008-08-20 @ 22:57:27
URL: http://indiepopochskit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0