Tomt i huvudet

Ååh, vad störigt. Jag tänker varje nästan varje dag att "shit, jag har ju så mycket kul som jag kan skriva om nu, måste komma ihåg att göra det,"
Men sedan, så fort jag sätter mig ned vid datan så finns det ingenting intressant att säga. Men jag är så extremt förtjust i listor, så jag skriver en lista på vad jag har hittat på sedan jag skrev senast. (jag skriver listor till allt, varje dag nästan. det blir mycket "skola: so - inget. svenska - böckerna. gympa - packa kläder. håltimme - pengar(?)")

*Torsdag - Städtimme i skolan. Mucho disgusting. Drill på gympan, no comment. Hemkunskap, gick och gjorde en marknadsundersökning på konsum. Eeh, more like: gick och köpte glass på konsum.

*Fredag - Målade naglar på håltimma. Det gjorde John också. (no comments.) Åt en korv till lunch. Hej hungrig. På kvällen, sigges. Maybe I should skriva om det.


So here goes.. Jag och Eve var inte så jättepepp på att gå, eftersom vi bara var två, och Ola skulle inte gå och så.. Men vi hade ju redan köpt biljett, så vad gör man? Vi köpte strumpisar på lindex, hem till mig och sen hem till henne. Lönt att sluta halv fyra på en fredag? Så vi stod och fixade oss mycketmycketnoga. Och idag kollade jag bilderna som hon tog på mig igår. Ååååh jag såg ut som en fjortis. Herregud hade jag så mycket pushup?? Anyways, vi åt lite macka och sen åkte vi till bussen. Där träffade vi några andra, och jag lugnades lite för att de flesta andra såg mycket mer fjortis ut än jag gjorde. Det kan inte ha varit särskilt kul att stappla runt på det ojämna golvet på sigges, mitt i skogen, med jävligt höga stiletter.
Anyway, så kom vi fram tillslut och hookade up med Sugge, Jessica och Meliha, eftersom Lina och dem verkade ha mucho bråttom överallt. Så stod vi och dansade, och mitt självförtroende sjönk när killar dansade med alla, när ingen kom till mig. Så jag stod där och dansade solo. Det var ju kul. Och ja, jag vet att alla som var där var peddos och players, men det hade kanske varit kul och någon hade tyckt att jag såg tillräckligt bra ut att dansa med. Oj vad jag låter ynklig nu då.
Men det var en ganska okej kväll, liksom det kunde varit så mycket värre. Och på vägen hem hade vi turen att sätta oss precis jämte världens idiot som höll på med några andra.. Jag ville verkligen bara säga åt honom att gå och dö. Men det gjorde jag inte.
Sedan kom vi he och sov till tolv. Och så har jag varit trött som as hela dagen.
Och så kom jag på nu att jag har en jäkla massa bokanalys på flugornas herre att skriva imorgon. Wish me luck.

And now I'll be signing out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0